Telefonische Acquisitie abonnement

In tegenstelling tot het afrekenen op uurtarief rekent u bij het acquisitie abonnement af op het aantal te benaderen organisaties. De te benaderen organisaties worden onbeperkt benaderd onafhankelijk van het aantal belpogingen wat wij moeten ondernemen om in contact te komen. Of te wel wij bellen door tot aan een definitieve afhandeling of totdat de maximale Call Back periode van maximaal 12 opeenvolgende maanden is verstreken. 

Het acquisitie abonnement kent geen minimum afname in aantallen. Het acquisitie abonnement leent zich daarom ook uitstekend voor het nabellen van marketingleads. Denk hierbij aan het opvolgen van: Online marketingleads, Whitepaperleads, Beursleads, Herkende bedrijven op de website.

Ook wordt het acquisitie abonnement vaak gekozen door bedrijven die een kleine doelgroep hebben of een afgebakende doelgroep willen onderzoeken.

Highlights van onze dienstverlening:

  • Audiobestanden van gemaakte afspraken worden beschikbaar gesteld
  • Om de twee weken rapportage op bedrijfsniveau
  • Opbouw van een exclusief belbestand, wij doen geen zaken met de concurrent
  • Dedicated projectmanagement
  • Vaste medewerkers op elk project (met vast dienstverband bij LEAD Development Company)
  • Samenwerking is eenvoudig opzegbaar

Afspraken + Feedback
Telefonische acquisitie heeft als voordeel dat er vanuit de doelgroep waardevolle feedback wordt gegeven, ook als er (nog) geen afspraak gewenst is. Een “ja” is een afspraak, een “nee” is leerzaam. Deze feedback wordt periodiek gerapporteerd. Overigens leiden de meeste “nee’s” tot een waardevol opvolgmoment en uiteindelijk tot een groter afspraakpotentieel.

Goed voorbereid naar de afspraak
Van de gemaakte afspraken zal een audiobestand ter beschikking worden gesteld via LEADPortal. Hier kan het gesprek worden teruggeluisterd waardoor een goede en gedegen voorbereiding van het verkoopgesprek mogelijk is. Daarnaast ontstaat hierdoor de mogelijkheid om ons te voorzien van feedback waardoor wij onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren.

Voor het selecteren van de doelgroep kan een eigen database worden aangeleverd of kunt u gebruik maken van onze databases. In dat geval leveren wij een ruw bestand aan op basis van de gewenste selectiecriteria. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Investering

Opstartkosten              € 1000 eenmalig

 

Doelgroep:Tarief per te benaderen organisatie: 
MKB: 0 – 49 medewerkers€ 25,00 per te benaderen organisatie  
MKB+: 50 – 199 medewerkers   € 30,00 per te benaderen organisatie  
Groot MKB/Grootbedrijven: 200 – 499 medewerkers € 40,00 per te benaderen organisatie  
Corporate/Multinationals: 500+ medewerkers € 55,00 per te benaderen organisatie 


Het acquisitie abonnement leent zich, naast het bellen op basis van doelgroep lijsten, ook uitstekend voor het nabellen van marketingleads. Denk hierbij aan het opvolgen van: Online marketingleads, Whitepaperleads, Beursleads, Herkende bedrijven op de website.
                      
Beëindiging samenwerking
Een te benaderen organisatie wordt niet meer opgevolgd als deze definitief is afgehandeld of indien de 12 opeenvolgende maanden zijn verstreken vanaf de start van het project. Oftewel,  de samenwerking stopt in elk geval na deze 12 maanden tenzij het bestand met op te volgen adressen worden verlengd of wordt aangevuld tot met nieuwe adressen in het opvolgende jaar.

Uitbreiden van het Acquisitie Abonnement
Aan het uitbreiden van het aantal te benaderen organisaties zit geen minimum, het bestand met het door u te bepalen aantal adressen, worden uitgebreid.

Per nieuw aangeleverd adres, geldt ook weer een opvolging van maximaal 12 aaneengesloten maanden voor deze extra aangeleverde adressen.

* De opstartkosten zijn inclusief:

  • Inrichten en beschrijven van de specifieke workflow/Project document
  • Instellen van nummerherkenning
  • Inwerken/voorstellen (kick-off)/begeleiding en aansturing Call Agent(s)
  • Aanmaken account in LEADPortal
  • Opbouwen van Mailmerge
  • Opbouwen en afstemmen van rapportages
  • Inrichten/synchroniseren van agenda’s
  • Versturen van mail (infomail, afspraakbevestigingen ed)
  • Toegang tot agenda´s (STEAM)/ koppeling met GMAIL Agenda (Exchange/Office 365 tegen meerprijs)
  • Tussentijdse- en eindevaluaties
  • Versturen van periodieke Metingen/Analyses/Rapportages
  • Adresverrijking (binnen de AVG/GDRP)

 

EXTRA OPTIES:
Salesfeed®
Met de software van Salesfeed® kunnen wij een groot deel van de bedrijven herkennen die een bezoek brengen aan uw website. Hier zitten waardevolle leads tussen en ook belangrijke inzichten in wat uw vaste klanten doen op uw website. Ook verloren gewaande klanten bezoeken uw website nog vaker dan u denkt. Uw website bevat een schat aan waarde signalen die we professioneel kunnen opvolgen om zo uw omzetpotentieel verder te vergroten.

Indien u met ons een samenwerking aangaat, dan bieden wij u een extra voordeel van 20% op de licentieprijzen van Salesfeed®.

Verwerkersovereenkomst AVG/GDRP Compliant (optioneel)
Op 4 mei 2016 is de AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) gepubliceerd in het Publicatieblad van de Europese Unie. De AVG is 20 dagen na deze publicatie in werking getreden. De AVG is vanaf 25 mei 2018 van toepassing. De wetgeving is ook bekend onder de noemer GDPR (General Data Protection & Regulation).

Concreet houdt deze wetgeving in dat persoonsgegevens, ook al zijn dit zakelijke gegevens, zoals een direct telefoonnummer of een e-mailadres onder deze wet vallen en dus beschermd zijn. Dit betekent dat bijvoorbeeld een zakelijk e-mailadres alleen voor die toepassing gebruikt mag worden waarvoor de persoon die bij dat e-mailadres hoort deze gegeven heeft. Dit geldt ook voor het gebruiken van een direct telefoonnummer.

In dit kader beschikken wij over een standaard verwerkersovereenkomst die met ons getekend kan worden om zo zorg te dragen dat uw organisatie AVG/GDRP compliant is.

Alle opgegeven tarieven zijn exclusief b.t.w. Wij doen geen No-Cure-No-Pay projecten.