Telefonische Acquisitie

INHOUDELIJK RELEVANTE AFSPRAKEN OP NIVEAU

Telefonische Acquisitie is één van de meest doeltreffende marketinginstrumenten. Het is meetbaar en leidt al snel tot relevante inzichten en resultaten. Desondanks is het over het algemeen niet de meest populaire “verkooptaak” van verkopers. Daarnaast is het als verkoper nog niet makkelijk om telefonische acquisitie “erbij” te doen. De reeds bestaande dagelijkse contacten met klanten zijn over het algemeen ad hoc waardoor telefonische acquisitie lastig te plannen is. 

Dan zomaar kansen laten liggen in een aantrekkende economie is natuurlijk ook geen optie…

HIGHLIGHTS VAN ONZE DIENSTVERLENING
  
Audiobestanden van gemaakte afspraken worden beschikbaar gesteld
  Om de drie weken rapportage op bedrijfsniveau
  Opbouw van een exclusief belbestand, wij doen geen zaken met de concurrent
  Dedicated projectmanagement
  Vaste medewerkers op elk project (met vast dienstverband bij LEAD Development Company)
  Samenwerking is eenvoudig opzegbaar

Benieuwd in welke mate telefonische acquisitie een toegevoegde waarde heeft?
Vraag een adviesgesprek aan of bel naar 088-111 0 800

Afspraken + Relevante inzichten in uw doelgroep
Telefonische acquisitie heeft als voordeel dat er vanuit de doelgroep waardevolle feedback wordt gegeven, ook als er (nog) geen afspraak gewenst is. Een “ja” is een afspraak, een “nee” is leerzaam. Deze feedback wordt periodiek gerapporteerd. Overigens leiden de meeste “nee’s” tot een waardevol opvolgmoment en uiteindelijk tot een groter afspraakpotentieel.

Goed voorbereid naar de afspraak
Van de gemaakte afspraken zal een audiobestand ter beschikking worden gesteld via LEADPortal. Hier kan het gesprek worden teruggeluisterd waardoor een goede en gedegen voorbereiding van het verkoopgesprek mogelijk is. Daarnaast ontstaat hierdoor de mogelijkheid om ons te voorzien van feedback waardoor wij onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren.

Binnen de opdracht valt het eenmalig inregelen en opbouwen van de belcampagne. Inclusief persoonlijke intake bij u op locatie. Hierbij is ook diegene aanwezig die als vaste call agent gaat bellen. Ook de dagelijkse begeleiding van de campagne, de twee wekelijkse statusupdate en het gebruik van LEADPortal vallen binnen de opdracht.

Voor het selecteren van de doelgroep kan een eigen database worden aangeleverd of kunt u gebruik maken van onze databases. In dat geval leveren wij een ruw bestand aan op basis van de gewenste selectiecriteria. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.

INVESTERING:
Er geldt een eenmalig opstarttarief, daarnaast bieden we een drietal keuzes:
1.  Een arrangement op basis van uren per week
2.  Een arrangement op basis van het aantal te benaderen organisaties per jaar (abonnement)
3.  Standaard uurtarief (indien niet wordt gekozen voor een arrangement)

Eenmalig opstarttarief/Voorbereiding:
Er geldt een eenmalig opstarttarief van € 1500,00 (excl. b.t.w.) Hiervoor wordt o.a. het volgende gedaan:

Kick-off/Brainstorm met Call Agent (op locatie, geen tijdslimiet):
  
Inventariseren kenmerken doelgroep/contactpersonen
  Opbouw en ontwikkeling van propositie
  Concurrentieanalyse
  LEAD Kwalificatie vragen

Proces & Technische instellingen:
  
Gereedmaken adressenbestand
  Agenda’s instellen en koppelen (kosteloze koppeling met GMAIL/kosteloze toegang STEAM)
  Instellen van nummerherkenning en inregelen procedure terugbellers
  Inregelen mailmerge (afspraakbevestiging/infomails)
  Inregelen en beschikbaar stellen van inlog in LEADPortal m.b.t. de audiobestanden van de gemaakte afspraken

1. UREN & UURTARIEF (ARRANGEMENT)
Bij de samenwerking op uur basis rekent u af op basis van tijd. Minimaal 16 uur per week a € 45,00 (excl. b.t.w.) per uur. De uren betreffen de daadwerkelijk door de Call Agent bestede uren aan het project. Er komen verder geen kosten bij voor projectmanagement en periodieke rapportages/evaluaties.

Indien de samenwerking na de projectperiode van 8 weken wordt voortgezet geldt er een opzegtermijn van 4 weken.

2. ACQUISITIE ABONNEMENT OP BASIS VAN TE BENADEREN ORGANISATIES (ARRANGEMENT)

Bij de samenwerking op basis van een abonnement rekent u af op basis van het aantal te benaderen organisaties met een opvolging van call backs voor een periode van maximaal 12 aaneengesloten maanden.

Tarief per te benaderen organisatie:

Doelgroep:Tarief per te benaderen organisatie: 
MKB/MKB+/Grootbedrijven: 0 – 499 medewerkers of
Opvolgen van Marketing Qualified Leads
€ 35,00 per te benaderen organisatie  
Corporate/Multinationals: 500+ medewerkers € 55,00 per te benaderen organisatie  

Minimale afname
Minimaal 300 te benaderen organisaties, of per 1 indien het gaat om het opvolgen van marketing qualified leads.

Het acquisitie abonnement leent zich, naast het bellen op basis van doelgroep lijsten uitstekend voor het nabellen van marketingleads. Denk hierbij aan het opvolgen van: Online marketingleads, Whitepaperleads, Beursleads, Herkende bedrijven op de website.

3. STANDAARD UURTARIEF
Indien u minder uren of weken wenst af te nemen dan het arrangement, dan is dit mogelijk tegen het standaard uurtarief van € 60,00 per uur. Er worden altijd opstartkosten gerekend. Er geld geen minimum afname in uren en samenwerkingsperiode en de samenwerking is altijd per direct opzegbaar

Opgegeven tarieven zijn exclusief b.t.w. Wij doen geen No-Cure-No-Pay projecten.