Marketing As A Service

ALL IN ONE - FIXED PRICE MARKETING

WAT IS MARKETING AS A SERVICE?
Marketing as a Service is een totaal concept van verschillende integrale marketinginspanningen en proactieve opvolging van leads. Hiervoor hebben we het 360°MAAS concept ontwikkeld waarbinnen een effectieve samenhang is gecreert van verschillende marketinginstrumenten.

Het doel hierbij is om waardevolle leads te converteren naar waardevolle afspraken in de agenda van uw accountmanagers. Oftewel waar de meeste marketingbureaus stoppen bij het genereren van Marketing Qualified Leads nemen wij de extra stap naar Sales Qualified Leads.

De inspanningen zijn gebaseerd op een gezamenlijk geformuleerde strategie en zijn gericht op een specifieke doelgroep met als doel het vergroten van het omzetpotentieel uit nieuwe klanten. Daarnaast weet je bij Marketing as a Service duidelijk wat per jaar de investering is voor deze integrale marketing aanpak. En je weet duidelijk welke specifieke doelgroep benaderd wordt en via welke kanalen.

Marketing as a Service is een unieke combinatie tussen online marketing en rechtstreekse telefonische benadering van een vooraf gedefinieerde en geselecteerde doelgroep gedurende een afgebakende tijd.

WAT IS HET VOORDEEL VAN MARKETING AS A SERVICE?
  Je kunt je als marketeer je kunt bezighouden met strategie
  Je hoeft geen verstand meer te hebben van allerlei operationele tools en systemen
  Diverse marketing inspanningen zijn integraal met elkaar verbonden in een optimale mix
  Het is een all in concept
  Operationele marketingkosten zijn voorspelbaar
  Marketing as a Service zorgt uiteindelijk voor een betere en nauwkeurige voorspelling van de R.O.I.

WAT MAAKT ONS MARKETING AS A SERVICE CONCEPT UNIEK?
  Fixed price all-in concept. U betaalt een vast tarief voor een compleet en integraal marketing concept
  Getimde, consequente en structurele benadering van de doelgroep gedurende 12 aaneengesloten maanden
  Doelgroep selectie i.p.v. alleen maar doelgroep definitie. Dus concreter en gerichter
  Integrale aanpak. Systemen, tools en inspanningen zijn met elkaar verbonden
  Leads genereren + converteren naar een daadwerkelijke new business afspraak in de agenda
  Alle operationele zaken uit handen, maar met behoud van grip
  Wij delen al onze opgebouwde kennis en inzichten 

Als Marketeer moet je tegenwoordig van heel veel zaken, heel veel verstand hebben. Dan is er ook nog de keuze tussen online marketing en een directe telefonische benadering, wat is nu de beste keuze? Daarnaast ben je als marketeer natuurlijk blij met leads, maar vervolgens doet sales er niets mee omdat ze de leads onvoldoende gekwalificeerd vinden. Veel tijd, veel geld, maar weinig rendement dus...

LEAD Development Company heeft een uniek Marketing as a Service concept ontwikkeld. Hierbij werken we vanuit de new business strategie van de marketeer, met als resultaat new business afspraken in de agenda van sales. 

WAAR BESTAAT MARKETING AS A SERVICE UIT?
  Gerichte LinkedIn advertising om de zichtbaarheid binnen de doelgroep te vergroten (incl. content creatie)
  Gerichte online campagnes op basis van gedrag of interesse (incl. content creatie)
  Marketing automation flows (incl. inrichting, beheer en analyses)
  Leadherkenning en kwalificatie via de website (incl. inrichting, beheer en analyses)
  Telefonisch contact op het juiste moment om een afspraak te maken of om inhoudelijke kennis te ontvangen.

Zo worden kwalitatieve leads gegenereerd en wordt uw potentiële klant gedurende het gehele jaar op een professionele wijze behartigd en kan uw salesteam op het juiste moment in gesprek gaan.

MET MARKETING AS A SERVICE LEVEREN WIJ:
  Een positieve naams- of merkbekendheid bij uw doelgroep
  Genereren we inhoudelijke relevante afspraken voor uw sales
  Relevante marktdata + data analyse over uw doelgroep zodat u verdere strategische keuzes kunt maken
  Inclusief inrichting en beheer van alle benodigde systemen zodat u daar geen omkijken meer naar heeft

Uw doelgroep wordt gedurende het gehele jaar zowel online als telefonisch benaderd. Hierdoor krijgen we inzicht in online gedrag en krijgen we inzicht in wat er zich afspeelt in uw doelgroep. Hierdoor zijn we nog beter in staat om op het juiste momnet de beste afspraak voor sales in te plannen. We werken met een fixed price. Zo weet u precies wat u aan marketing en saleskosten nodig heeft om de doelgroep te behartigen tot aan een daadwerkelijk gekwalificeerde sales lead.De kosten zijn afhankelijk van de grootte van uw doelgroep:

INVESTERING MARKETING AS A SERVICE        
Omvang te benaderen doelgroep:Kosten per te benaderen organisatie per jaar:
1000 organisaties€ 60,00
500 organisaties€ 85,00
250 organisaties (minimum)€ 135,00

 

Opgegeven tarieven zijn exclusief b.t.w. Wij doen geen No-Cure-No-Pay projecten.