MARKETING LEADS... WIE VOLGT ZE OP?

Veel downloads van whitepapers? Succevolle beurs gehad en de binnenzak weer vol met visitekaartjes? Ziet u welke bedrijven een bezoek brengen aan uw website en bent u benieuwd wie dat was? Wordt dit ook echt opgevolgd? Meestal niet...

Marketingacties, zowel off- als online hebben als doel om potentieel klantverkeer op gang te brengen. Een simpel voorbeeld is het deelnemen aan een beurs. Maar wat gebeurt er na afloop met al die verzamelde visitekaartjes? En de ontdekte potentiele klanten die de website bezoeken? Hoe consequent en structureel wordt daar wat mee gedaan? En worden de whitepapers wel na gebeld? Meestal niet…

LEAD Development Company heeft een specifiek concept ontwikkeld waarbij de leads uit verschillende marketingbronnen worden opgevolgd. Deze opvolging kan al vanaf 1 lead. Dus ook lagere aantallen leads kunnen wij oppakken. Daarnaast kunnen leads adhoc worden aangeleverd.

De unieke aanpak kenmerkt zich door het feit dat er voor een vast tarief een onbeperkte opvolging van de specifieke lead plaatsvindt waarbij Call Back voor een maximale periode van 3 maanden worden opgevolgd. Gedurende de gehele periode wordt inzichtelijk gemaakt wat de status is van de lead.

Als wij naar aanleiding van de lead een new business afspraak inplannen, dan stellen wij het audiobestand van dat gesprek beschikbaar via LEAD Portal. Dit draagt bij aan een goede en gedegen voorbereiding op het daadwerkelijke verkoopgesprek.