Telefonische Acquisitie op uurbasis

Telefonische Acquisitie is één van de meest doeltreffende marketinginstrumenten. Het is meetbaar en leidt al snel tot relevante inzichten en resultaten. Desondanks is het over het algemeen niet de meest populaire “verkooptaak” van verkopers. Daarnaast is het als verkoper nog niet makkelijk om telefonische acquisitie “erbij” te doen. De reeds bestaande dagelijkse contacten met klanten zijn over het algemeen ad hoc waardoor telefonische acquisitie lastig te plannen is. 

Dan zomaar kansen laten liggen in een aantrekkende economie is natuurlijk ook geen optie…

Highlights van onze dienstverlening:

  • Audiobestanden van gemaakte afspraken worden beschikbaar gesteld
  • Om de twee weken rapportage op bedrijfsniveau
  • Opbouw van een exclusief belbestand, wij doen geen zaken met de concurrent
  • Dedicated projectmanagement
  • Vaste medewerkers op elk project (met vast dienstverband bij LEAD Development Company)
  • Samenwerking is eenvoudig opzegbaar

Afspraken + Relevante inzichten in uw doelgroep
Telefonische acquisitie heeft als voordeel dat er vanuit de doelgroep waardevolle feedback wordt gegeven, ook als er (nog) geen afspraak gewenst is. Een “ja” is een afspraak, een “nee” is leerzaam. Deze feedback wordt periodiek gerapporteerd. Overigens leiden de meeste “nee’s” tot een waardevol opvolgmoment en uiteindelijk tot een groter afspraakpotentieel.

Goed voorbereid naar de afspraak
Van de gemaakte afspraken zal een audiobestand ter beschikking worden gesteld via LEADPortal. Hier kan het gesprek worden teruggeluisterd waardoor een goede en gedegen voorbereiding van het verkoopgesprek mogelijk is. Daarnaast ontstaat hierdoor de mogelijkheid om ons te voorzien van feedback waardoor wij onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren.

Binnen de opdracht valt het eenmalig inregelen en opbouwen van de belcampagne. Inclusief persoonlijke intake bij u op locatie. Hierbij is ook diegene aanwezig die als vaste call agent gaat bellen. Ook de dagelijkse begeleiding van de campagne, de twee wekelijkse statusupdate en het gebruik van LEADPortal vallen binnen de opdracht.

Voor het selecteren van de doelgroep kan een eigen database worden aangeleverd of kunt u gebruik maken van onze databases. In dat geval leveren wij een ruw bestand aan op basis van de gewenste selectiecriteria. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.

INVESTERING UURTARIEF      
Opstartkosten*  € 1.000,00 (excl. b.t.w.) eenmalig
Uurtarief   € 45,00 (excl. b.t.w.) per uur
Mimimaal af te nemen uren  16uur per week
Minimale project periode = 8 aaneengesloten weken

 

INVESTERING COMBI-TARIEF 
Opstartkosten*  € 1.000,00 (excl. b.t.w.) eenmalig
Uurtarief      € 40,00 (excl. b.t.w.) per uur
Tarief per gemaakte afspraak € 90,00 per gemaakte afspraak
Mimimaal af te nemen uren 16uur per week
Minimale project periode = 8 aaneengesloten weken


Beëindiging samenwerking
Na de minimale projectperiode van 8 weken is de samenwerking altijd per direct opzegbaar.

* De opstartkosten zijn inclusief:

  • Inrichten en beschrijven van de specifieke workflow/Project document
  • Instellen van nummerherkenning
  • Inwerken/voorstellen (kick-off)/begeleiding en aansturing Call Agent(s)
  • Aanmaken account in LEADPortal
  • Opbouwen van Mailmerge
  • Opbouwen en afstemmen van rapportages
  • Inrichten/synchroniseren van agenda’s
  • Versturen van mail (infomail, afspraakbevestigingen ed)
  • Toegang tot agenda´s (STEAM)/ koppeling met GMAIL Agenda (Exchange/Office 365 tegen meerprijs)
  • Tussentijdse- en eindevaluaties
  • Versturen van periodieke Metingen/Analyses/Rapportages
  • Adresverrijking (binnen de AVG/GDRP)

EXTRA OPTIES:
Salesfeed®(optioneel)
Met de software van Salesfeed® kunnen wij een groot deel van de bedrijven herkennen die een bezoek brengen aan uw website. Hier zitten waardevolle leads tussen en ook belangrijke inzichten in wat uw vaste klanten doen op uw website. Ook verloren gewaande klanten bezoeken uw website nog vaker dan u denkt. Uw website bevat een schat aan waarde signalen die we professioneel kunnen opvolgen om zo uw omzetpotentieel verder te vergroten.

Indien u met ons een samenwerking aangaat, dan bieden wij u een extra voordeel van 20% op de licentieprijzen van Salesfeed®. 

Verwerkersovereenkomst AVG/GDRP Compliant (optioneel)
Op 4 mei 2016 is de AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) gepubliceerd in het Publicatieblad van de Europese Unie. De AVG is 20 dagen na deze publicatie in werking getreden. De AVG is vanaf 25 mei 2018 van toepassing. De wetgeving is ook bekend onder de noemer GDPR (General Data Protection & Regulation).

Concreet houdt deze wetgeving in dat persoonsgegevens, ook al zijn dit zakelijke gegevens, zoals een direct telefoonnummer of een e-mailadres onder deze wet vallen en dus beschermd zijn. Dit betekent dat bijvoorbeeld een zakelijk e-mailadres alleen voor die toepassing gebruikt mag worden waarvoor de persoon die bij dat e-mailadres hoort deze gegeven heeft. Dit geldt ook voor het gebruiken van een direct telefoonnummer.

In dit kader beschikken wij over een standaard verwerkersovereenkomst die met ons getekend kan worden om zo zorg te dragen dat uw organisatie AVG/GDRP compliant is.

Alle opgegeven tarieven zijn exclusief b.t.w. Wij doen geen No-Cure-No-Pay projecten.