Telefonische acquisitie doe je zo! Waarom acquisitie een bijzondere vaardigheid is

Telefonische acquisitie doe je zo! Waarom acquisitie een bijzondere vaardigheid is

09-03-2017

                                                                  Stel je eens voor…

Je zit achter je bureau. Alle werkzaamheden afgerond. Volledige focus om te gaan bellen. Je hebt jezelf er toe aangezet om je niet te laten afleiden door wat dan ook. Je bellijst is gereed en je telefoon, en jijzelf, helemaal opgeladen.

Je bent al de hele ochtend aan het bellen. Het bereik is niet zo goed, men is veel afwezig of heeft nu geen tijd. Maar je houdt vol en je gaat door. Na een x aantal gepleegde belpogingen neem je een bak koffie of thee. In je lunch pauze maak je een wandeling. Om vervolgens na de lunch weer verder te gaan met bellen.

                                                                   Stel jezelf eens voor…

Je hebt al een paar mensen gesproken, maar er was nu nog geen interesse. Een paar keer deed men al tot grote tevredenheid zaken met jouw concurrent. Je hebt ook een paar contactpersonen om terug te bellen van eerdere belpogingen. En daar zit mijnheer Sinnema tussen van het bedrijf Innovative Concepts B.V.

Na wat bezwaren overwonnen te hebben wil mijnheer Sinnema wel een afspraak.

                                                                 Stel jezelf eens voor…

Je doet nu al 2 jaar leuk zaken met mijnheer Sinnema. Tot wederzijdse tevredenheid. Het bedrijf is een belangrijke klant van jou geworden en jouw oplossing past goed bij de behoefte die ze hebben. Via de heer Sinnema, je mag hem tegenwoordig Koos noemen, krijg je zelfs nog een paar ingangen bij bedrijven die hij in zijn netwerk heeft.

                                                                  Hoe mooi is dat?

 

Geen marketing, geen social selling, maar jouw telefoontje naar de heer Sinnema. Als je niet had volgehouden was deze hele situatie nooit ontstaan.


Stel je dat eens voor… en vergeet het nooit meer…want dit is waar acquisitie om draait…

Jeroen van Ginkel, Mart Hoogvliet, Lewis Brodie

Telefonische acquisitie uitbesteden? 4 belangrijke redenen om dat te overwegen

28-09-2017
Telefonische acquisitie uitbesteden? 4 belangrijke redenen om dat te overwegen

Belburo inhuren? 6 belangrijke tips!

19-09-2017
Belburo inhuren? 6 belangrijke tips!

E-mailen en koud bellen na 25 mei 2018? Zo doe je dat!

06-09-2017
E-mailen en koud bellen na 25 mei 2018? Zo doe je dat!

Vacatures telefonische acquisitie

31-08-2017
Vacatures telefonische acquisitie

WAAROM TELEFONISCHE ACQUISITIE IN B2B WINT AAN POPULARITEIT?

20-08-2017
WAAROM TELEFONISCHE ACQUISITIE IN B2B WINT AAN POPULARITEIT?

Cold Calling verboden in 2018?

16-08-2017
Cold Calling verboden in 2018?

Op deze manier versier je iedereen!

19-07-2017
Op deze manier versier je iedereen!

In 10 stappen voorbereid op de AVG

19-04-2017
In 10 stappen voorbereid op de AVG

Wat is een lead?

23-03-2017
Wat is een lead?

Telefonische acquisitie doe je zo! Bepalen van je doelgroep

15-03-2017
Telefonische acquisitie doe je zo! Bepalen van je doelgroep

Telefonische acquisitie verboden in 2018?

23-02-2017
Telefonische acquisitie verboden in 2018?

Telefonische acquisitie doe je zo! Waarom acquisitie niet werkt

22-02-2017
Telefonische acquisitie doe je zo! Waarom acquisitie niet werkt

Affiliate Partner Programma (B2B) Voor (online) marketingspecialisten

21-02-2017
Affiliate Partner Programma (B2B) Voor (online) marketingspecialisten

uitnodiging gratis seminar over marketing & sales

14-02-2017
uitnodiging gratis seminar over marketing & sales

Acquisitie doe je zo! Introductie van ons kennis blog

14-02-2017
Acquisitie doe je zo! Introductie van ons kennis blog

Telefonische Acquisitie is geen verkoopvaardigheid

08-02-2017
Telefonische Acquisitie is geen verkoopvaardigheid

DATA MAAKT VERKOPERS ONMISBAAR!

28-01-2017
DATA MAAKT VERKOPERS ONMISBAAR!

VRAAG NIET OM EEN JA!

27-01-2017
VRAAG NIET OM EEN JA!

FOUTJE?

22-01-2017
FOUTJE?