Telefonische acquisitie uitbesteden? Kan dat?

Als je telefonische acquisitie uitbesteedt, hoe weet je dan op welke wijze een afspraak tot stand gekomen is? Wat was de “tone of voice” van de gesprekspartner? Wat werd er tussen de regels door verteld?

Dat weet u... Omdat wij daarvoor het volgende doen...

 Als wij namelijk een afspraak maken, dan is de audio opname daarvan voor u beschikbaar

Daarnaast gaan wij nog een paar stappen verder...

  Elke 2 weken een status update van de gebelde bedrijven

  Exclusieve leads

  Elk project staat onder supervisie van een projectmanager

  AVG/GDPR compliant

  Gespecialiseerd in B2B projecten in het hogere segment

  Vaste medewerkers op uw project

  Gesprekspartner op hoger- en directiemanagement

  De gemiddelde leeftijd van ons team is 53 jaar

  Onze medewerkers zijn allemaal in vaste dienst

Onze klanten bevinden zich in het Business to Business segment, veelal in de (complexere) dienstverlening. LEAD Development Company heeft ervaring in de (technische) Industrie, HR, ICT en Finance. Ook de overheid weet ons steeds vaker te vinden. 

Maar waarom zou u telefonische acquisitie uitbesteden?

Telefonische Acquisitie is één van de meest doeltreffende marketinginstrumenten. Het is meetbaar en leidt direct tot relevante inzichten en resultaten. Desondanks is het over het algemeen niet de meest populaire “verkooptaak” van verkopers. Is het uitbesteden van telefonische acquisitie een optie?

Daarnaast is het als verkoper nog niet makkelijk om telefonische acquisitie “erbij” te doen. De reeds bestaande dagelijkse contacten met klanten zijn over het algemeen ad hoc waardoor telefonische acquisitie lastig te plannen is. 

Maar kun je telefonische acquisitie wel uit besteden? Hoe behoudt je dan inzicht? Hoe weet je hoe deze afspraken gemaakt worden? Met welke verwachting? In welke stijl?

Door de aanpak van LEAD Development Company kunnen onze klanten zich goed voorbereiden op het acquisitie gesprek. Hierdoor vinden zij sneller aansluiting bij de prospect en is de kans groter dat ze een nieuwe klant binnenhalen”