Telefonische acquisitie uitbesteden? Kan dat?

Vaak wordt telefonische acquisitie verward met telefonische verkoop. Hoogwaardige diensten en/of producten verkoop je niet aan de telefoon. Daar is eerst een afspraak voor nodig. Ook wordt telefonische acquisitie vaak geassocieerd met bepaald gedrag. Drammerig, opdringerig, vluchtig. In elk geval… Ongewenst.

Het is ons een raadsel waarom dat zo gaat. Drammerige er doorheen gedrukte afspraken worden namelijk gewoon weer afgezegd. En vrijblijvende koffiedrinkafspraken, die zijn wel gezellig, maar veel omzetpotentie levert het over het algemeen niet op.

In onze ogen zouden afspraken inhoudelijk relevant moeten zijn. Zowel voor uw onderneming als voor uw toekomstige klant in het bijzonder. Want dat legt de basis voor een duurzame en wederzijds winstgevende relatie.

Wij zij gespecialiseerd in het ontwikkelen van new business leads in het professionele business to business segment. Dit doen we door middel van telefonische acquisitie, waar nodig ondersteund door online marketingtools.

Onze klanten bevinden zich veelal in hoogwaardige dienstverlening. U kunt dan denken aan Finance, HR, ICT, (Technische) Industrie en de Overheid