uitnodiging gratis seminar over marketing & sales

uitnodiging gratis seminar over marketing & sales

14-02-2017

Ben jij dagelijks actief in commercie en/of marketing, als sales of marketing manager, als commercieel directeur of als ondernemer. Tijd voor reflectie en weer nieuwe kennis daarbij opdoen is van essentieel belang om succesvol te blijven in een steeds veranderende wereld.

De SALES MANAGEMENT CLUB, de studieclub voor ondernemende managers, wil jou daar graag bij helpen. Ook dit jaar organiseren wij weer een gratis toegankelijk congres voor sales- en marketing managers, commerciële directies en zelfstandige ondernemers.

Thema dit jaar is:

"Duurzame sales en marketing strategieën voor duurzame business”.

Ga voor je aanmelding naar deze link. INSCHRIJVEN

Samen met een 6 tal topsprekers, specialisten in hun vakgebied, zijn wij graag op 21 Maart bij AFAS in Leusden jouw gastheer.Dit congres, met sales en marketing onderwerpen, wordt je gratis aangeboden door de SALES MANAGEMENT CLUB, door AFAS en door de sprekers. 

Het programma luidt als volgt:

Opening door de voorzitter van SMC Peter Dupain

Aftrap door dagvoorzitter Bart Weijers

Na deze inleidingen is het tijd voor de topsprekers en die stellen wij graag hierbij aan je voor.

Inspirerende presentatie door Bernard Paul Hakkenberg
Bernard Paul is commercieel Directeur bij AFAS, volgens zeggen, het leukste softwarebedrijf van Nederland. De details van zijn verhaal houden wij nog even geheim maar vanzelfsprekend is het volledig toegesneden op de commerciële luisteraars in de zaal en nee, het gaat niet (ok nauwelijks) over software.

Daarna wordt het programma vervolgd met:

Hein Heijen “Beinvloedings Psychologie in Sales”
Hein is een ervaren docent psychologie die altijd een sterke belangstelling heeft gehad voor opleidingen. Hij stelde vast dat alle commerciële trainingen een essentieel ingrediënt missen. Ze leiden vaak op tot een "kunstje” maar al na een paar weken na de training verslapt de aandacht voor het geleerde en vervalt men weer in oude patronen. De reden is dat er geen aandacht gegeven wordt aan de vraag ”wat is de psychologische drijfveer” voor een mens om te doen wat hij doet. Hij ontwikkelde een unieke studierichting waarbij juist alle aandacht gericht wordt op psychologie en communicatie hetgeen tot verrassende inzichten leidt.

Isolde Scham “Duurzame Marketing Strategiën"
Isolde behaalde haar master Economie aan de universiteit van Amsterdam, studeerde ‘International Business’ in Nederland en Frankrijk en volgde daarnaast het ‘Sustainable Leadership Program’ aan de Berkeley-Haas School of Business in Californië. Isolde is ambitieus en houdt ervan om voor grote, creatieve ideeën simpele oplossingen te vinden. Ze laat geen uitdaging los tot de puzzel compleet is. Zij is er van overtuigd dat het succesvol vermarkten van duurzame innovaties de sleutel is tot het creëren van echte waarde. Als oprichtster van HopStep&Leap Company gelooft zij in de kracht van klein met groot. Via de Hop (hink), Step (stap) & Leap (sprong) methode verbinden zij social entrepreneurs met bedrijven om schaalvermogen en innovatiekracht te bundelen met als doel het vergroten van de impact van innovaties.

Denise Deschamps
Communicatie is waarschijnlijk het belangrijkste onderdeel van ons werk en dagelijks leven. Het grootste en meest invloedrijke deel hiervan bestaat uit non-verbale communicatie zoals lichaamstaal. Oud-president Richard Nixon verloor de presidentsverkiezingen door de verkeerde lichaamstaal. Welk effect denk je dat jouw non-verbale communicatie op jouw leven, business en succes heeft? Denise Dechamps is psycholoog en merkte hoe enorm veel informatie anderen ons geven door middel van hun lichaamstaal. In 30 minuten worden zo’n 800 non-verbale signalen afgegeven! Het geeft je betrouwbare informatie over de emoties, drijfveren en gedachten van je gesprekspartner. Het kan wat iemand zegt versterken maar ook tegenspreken, waarbij de lichaamstaal altijd de waarheid vertelt. Hoe meer Denise zich verdiepte in non-verbale communicatie, hoe meer zij de enorme meerwaarde ontdekte die dagelijks aan veel mensen voorbij gaat. Inmiddels is Denise een vooraanstaand  lichaamstaal expert / gedragsdeskundige. De stelling van Denise is….Je laat een grote kans laat liggen wanneer je te weinig aandacht besteedt aan lichaamstaal – het belangrijkste onderdeel van communicatie!

Ramses Braakman “Relevante content als driver van succesvolle inbound marketing”
Ramses is een veelzijdig mens met veel boeiende kanten. Actief in business, maar ook op maatschappelijke terreinen 'gaat hij ervoor'. Half werk is hem vreemd en zijn presentaties zijn dynamisch en leerzaam. Met zijn cross-channel communicatiegroep Hart Voor De Zaak werkt hij voor een breed scala klanten van retailers tot brands. Vandaag zoomt hij nader in op inbound marketing: "Klanten succesvol aantrekken via internet is geen zwarte magie. Vergeet ongewenste push-marketing als de klant niet naar je op zoek is. Het gaat om het aanbieden van de juiste content aan de juiste doelgroepen op het juiste moment via de juiste kanalen."

Tijn van Elderen “Mijn onderneming leid ik van traditioneel naar cradle to cradle"
Tijn is algemeen directeur van Brabantia, een merk wat in vrijwel elk huishouden een of meerdere keren terug te vinden is. Het bijna 100 jaar jonge bedrijf wordt nu geleid door de 4e generatie en die zet alles in op “cradle to cradle”. Daarbij daagt hij zijn mensen op alle niveau’s en in alle functies elke dag weer uit. “Fikkiestoken" noemt hij dat. Niemand wordt ontzien om een bijdrage te leveren aan dat ultieme doel 100% energieneutraal en producten die volledig recyclebaar zijn. Van productie tot marketing. Een business case die bijzonder boeiend is en waar we dit leerzame congres graag mee afsluiten.

Een gevarieerd programma met een goede mix tussen sales en marketing uitgevoerd door specialisten in hun vakgebied en er valt dus veel te leren. Tenslotte is dat ook het doel van de al 48jaar jonge studieclub SMC.

In het AFAS theater zijn “slechts” 250 stoelen en we zijn er, mede door eerdere ervaringen, van overtuigd dat die heel snel volgeboekt zullen zijn.

Daarom organiseren wij het congres die dag twee keer met exact het zelfde programma en dus kun je kiezen uit:

* Een ochtendsessie van 09.30 tot 12.30

* Een middagsessie van 14.00 tot 17.15

Wil je erbij zijn reageer dan snel want we hanteren de garantie dat je erbij kunt zijn op basis van “wie het eerste komt die het eerst maalt”. Vol is vol en dan kan er hooguit nog plek zijn op een reservelijst maar is je aanwezigheid niet zeker.

We bevestigen je deelname en op vertoon van die bevestiging heb je dan gratis toegang op die ochtend of die middag van 21 Maart 2017.

Ga voor je aanmelding naar deze link. INSCHRIJVEN

Graag tot ziens op 21 Maarti 2017 bij SMC en AFAS in Leusden.

Vriendelijke groeten van de congres werkgroep van www.salesmanagementclub.nl

Telefonische acquisitie uitbesteden? 4 belangrijke redenen om dat te overwegen

28-09-2017
Telefonische acquisitie uitbesteden? 4 belangrijke redenen om dat te overwegen

Belburo inhuren? 6 belangrijke tips!

19-09-2017
Belburo inhuren? 6 belangrijke tips!

E-mailen en koud bellen na 25 mei 2018? Zo doe je dat!

06-09-2017
E-mailen en koud bellen na 25 mei 2018? Zo doe je dat!

Vacatures telefonische acquisitie

31-08-2017
Vacatures telefonische acquisitie

WAAROM TELEFONISCHE ACQUISITIE IN B2B WINT AAN POPULARITEIT?

20-08-2017
WAAROM TELEFONISCHE ACQUISITIE IN B2B WINT AAN POPULARITEIT?

Cold Calling verboden in 2018?

16-08-2017
Cold Calling verboden in 2018?

Op deze manier versier je iedereen!

19-07-2017
Op deze manier versier je iedereen!

In 10 stappen voorbereid op de AVG

19-04-2017
In 10 stappen voorbereid op de AVG

Wat is een lead?

23-03-2017
Wat is een lead?

Telefonische acquisitie doe je zo! Bepalen van je doelgroep

15-03-2017
Telefonische acquisitie doe je zo! Bepalen van je doelgroep

Telefonische acquisitie doe je zo! Waarom acquisitie een bijzondere vaardigheid is

09-03-2017
Telefonische acquisitie doe je zo! Waarom acquisitie een bijzondere vaardigheid is

Telefonische acquisitie verboden in 2018?

23-02-2017
Telefonische acquisitie verboden in 2018?

Telefonische acquisitie doe je zo! Waarom acquisitie niet werkt

22-02-2017
Telefonische acquisitie doe je zo! Waarom acquisitie niet werkt

Affiliate Partner Programma (B2B) Voor (online) marketingspecialisten

21-02-2017
Affiliate Partner Programma (B2B) Voor (online) marketingspecialisten

Acquisitie doe je zo! Introductie van ons kennis blog

14-02-2017
Acquisitie doe je zo! Introductie van ons kennis blog

Telefonische Acquisitie is geen verkoopvaardigheid

08-02-2017
Telefonische Acquisitie is geen verkoopvaardigheid

DATA MAAKT VERKOPERS ONMISBAAR!

28-01-2017
DATA MAAKT VERKOPERS ONMISBAAR!

VRAAG NIET OM EEN JA!

27-01-2017
VRAAG NIET OM EEN JA!

FOUTJE?

22-01-2017
FOUTJE?