Telefonische Acquisitie

Hoe mooi is dat! Lees het in ons boek!

Telefonische acquisitie, hoe mooi is dat!

Je wilt aan de slag met de meest verguisde activiteit binnen sales: koud bellen! Je collega’s verklaren je voor gek, je voelt de afwijzingen al binnenkomen en het zweet begint al te komen onder je oksels..

Tocht ben je wat nieuwsgierig… Moet je echt een verkooppitbull zijn om succesvol te zijn in telefonische acquisitie? Is het moeilijk om te doen? Waarom roept tegenwoordig iedereen dat telefonische acquisitie niet meer van deze tijd is, terwijl velen er toch mooie successen mee halen?

Het verhaal van de slimme teckel

Laat je meenemen in ons boek in een aantal verrassende inzichten. Telefonische acquisitie biedt mogelijk ook kansen voor jou. Want laten we eerlijk zijn, je hebt er niet veel meer voor nodig dan een telefoon. En die tegenwoordig bij iedereen in de binnenzak. En voor de telefoonkosten hoef je het al helemaal niet meer te laten.

Het enige risico wat je loopt met het lezen van dit boek is dat je het nog leuk gaat vinden om ook koud te gaan bellen. En voor je het weet word je er nog succesvol in ook. Hoe mooi is dat!

Morgen al het boek in huis?
Bestel ons boek eenvoudig online bij ManagementBoek.nl of Bol.com!

N

100 Pagina's vol met tips

N

Must-read voor sales experts

N

Praktisch toepasbaar

N

Gebaseerd op 25 jaar ervaring

Over de auteur

Al vroeg in de werkzame carrière van Jeroen kwam hij in aanraking met het fenomeen “Telefonische acquisitie”. Dit was eind jaren ’90 in de ICT branche waar het gebruikelijk was om proactief op zoek te gaan naar nieuwe klanten.

In 2005 begin Jeroen voor zichzelf en sloot zich aan als zelfstandig sales- en managementtrainer bij een veel gevraagd trainingsbureau. Om de klanten kring op te bouwen werd, net als in de ICT branche, telefonische acquisitie ingezet. Met succes. Als je trainingspraktijk echter te druk wordt, dan schiet telefonische acquisitie er bij in, en dat is naar de toekomst toe niet handig.

Daarom is Jeroen op zoek gegaan naar een extern bureau om dit uit te voeren. De zoektocht van ruim 3 jaar en 14 bureaus verder gaven het inzicht dat het bij veel externe bureaus gaat om het “volrammen” van agenda’s met weinig opzetpotentieel tot gevolg.

Jeroen dacht dat het ook anders zou moeten kunnen en richtte daarop als project LEAD Development Company op. Dit project liep wat uit de hand en LEAD Development Company groeide uit tot volwaardig bedrijf. Vanuit de door LEAD Development Company ontwikkelde aanpak volgde het boek “Telefonische acquisitie hoe mooi is dat!”.

Download een gratis hoofdstuk

Benieuwd naar het boek? Krijg een kosteloze indruk door hieronder een hoofdstuk te downloaden.

Inhoud van het totale hoofdstuk

In ons boek lees je hoe je telefonische acquisitie goed kunt gaan inzetten!

A

Waarom acquisitie niet werkt

A

De pitch

A

Bepalen van je doelgroep

A

Vragen om de afspraak

A

Adressenbestand kopen?

A

Omgaan met weerstand

A

Plan & planning

A

Infomails sturen

Direct bestellen

Bestel ons boek eenvoudig online bij ManagementBoek.nl of Bol.com!