Online lead development

BRENGT RITME IN NEW BUSINESS MARKETING

 

 

 

Slim leads genereren die leiden tot waardevolle new business afspraken

Als marketeer moet je tegenwoordig van heel veel zaken, heel veel verstand hebben. Dan is er ook nog de keuze tussen online marketing en een directe telefonische benadering, wat is nu de beste keuze?

Daarnaast ben je als marketeer natuurlijk blij met leads, maar vervolgens doet sales er niets mee omdat ze de leads onvoldoende gekwalificeerd vinden. Veel tijd besteed , veel geld uitgegeven, maar weinig rendement dus…

En dan hebben we het nog niet eens gehad over de data, het nieuwe goud…

Marketing as a service

LEAD Development Company heeft een uniek groei model ontwikkeld. Hierbij werken we vanuit de new business strategie van de marketeer, met als resultaat new business afspraken in de agenda van sales. En dat doen we stap voor stap…

Uiteindelijk ontstaat een ideale mix van diverse onlne kanalen, tools en inzichten bij elkaar. Er worden niet alleen leads gegenereerd… De leads worden ook opgevolgd en geconverteerd in new business afspraken.

 

WEBSITE LEAD DEVELOPMENT

Websiteleads heb je vaak al. Maar zie je ze ook?

Dagelijks bezoeken zowel bestaande klanten alsook nieuwe de website. Met IP-trackingsoftware worden deze bedrijven herkend.

contenT LEAD DEVELOPMENT

Genereer leads op basis van leading content

Kennisdelen zorgt voor een expertstatus. Een consequente en congruente aanpak. Deel goede content en de content wordt goed gedeeld.

SOCIAL LEAD DEVELOPMENT

Haal het maximale uit jouw socialmedia accounts

In het B2B segment is LinkedIN een prima bron voor leads. Of een prima platform om leads “warm” te houden. Maar wel met mate…

g

DIGITAL LEAD DEVELOPMENT

Adverteer meetbaar en direct in de doelgroep

Het Google platform en de verschillene socialmedia platformen geven ongekende digitale advertentie mogelijkheden.

En waarom we dat anders doen...

Een lead is pas waardevol als deze ook daarwerkelijk leidt tot een inhoudelijk gesprek met een potentiële klant. Met ons 36δTIC® concept focussen we op de kwalitatieve conversie. 36δTIC® staat voor een integrale aanpak van meerdere marketingkanalen en tools (360). Het genereren van Traffic, het Identificeren hiervan en het Converteren naar een new business afspraak.

Binnen het concept zijn er telkens 3 keuzen:
1. Er wordt gekozen om 1 online lead development middel in te zetten.
2. Er wordt gekozen om 1 online lead development middel in te zetten + telefonische opvolging
3. Er wordt gekozen voor het Marketing as a Service totaal concept

Met 36δTIC® wordt er over een bepaalde periode een uniek marketingritme ingezet welke bestaat uit een uitgekiende combinatie tussen online marketing, opbouw van waardevolle data en telefonische acquisitie. Hierin nemen het meten en analyseren een belangrijke rol in om zo ook de verschillende inspanningen te kunnen optimaliseren.

Door deze oplossing bieden we B2B bedrijven een concept waarin we een stap verder gaan dan dat de meeste bureaus doen die alleen maar leads genereren die vervolgens nog opgevolgd moeten worden door sales…

waarom organisaties voor ons kiezen

Goed voorbereid op pad

Audiobestand van de gemaakte afspraak wordt beschikbaar gesteld

Belangrijke inzichten

Periodieke rapportages en status updates voor inzichten in de markt

Betrokkenheid

Vaste ervaren medewerkers op elk project met vast dienstverband

anticiperen & meedenken

Dedicated projectmanagement om scherp te kunnen bijsturen

Overview

Kennis van het samenvoegen van meerdere marketing kanalen

vertrouwen

Uitbesteden van new business met behoud van grip

De voordelen van marketing as a service

  Duidelijkheid in je kosten en wat daarvoor gedaan wordt. Hierdoor worden je operationele marketing kosten beheersbaar.

  Online marketing + telemarketing in een succesvolle integrale en elkaar versterkende combinatie 

  Je hoeft je niet meer bezig te houden en verstand te hebben van allerlei tools, systemen en de integratie hiervan met elkaar

  Opbouw van een gedegen dataset. Hierdoor worden uiteindelijk de opbrengsten van de investering beter voorspelbaar.

Marketing As a Service

“Laten we samen onderzoeken in welke mate onze dienstverlening voor jouw onderneming in het bijzonder een extra rendement oplevert…”