telefonische acquisitie
NEW BUSINESS AFSPRAKEN OP NIVEAU
De eerste stap op weg naar nieuwe klanten? Bel: 088 111 0800
telefonische acquisitie uitbesteden?
Telefonische Acquisitie is één van de meest doeltreffende marketinginstrumenten. Het is meetbaar en leidt al snel tot relevante inzichten en resultaten. Desondanks is het over het algemeen niet de meest populaire “verkooptaak” van verkopers. Daarnaast is het als verkoper nog niet makkelijk om telefonische acquisitie “erbij” te doen. De reeds bestaande dagelijkse contacten met klanten zijn over het algemeen ad hoc waardoor telefonische acquisitie lastig te plannen is.
Dan zomaar kansen laten liggen in een constant veranderende economie is natuurlijk ook geen optie…
Genereren van afspraken
Wij maken inhoudelijk relevante afspraken. Dit betekent dat een afspraak ook daadwerkelijk inhoudelijke betekenis heeft voor de prospect en dus ook beter wordt voorbereid.
Wij stellen het audiobestand van het gesprek ter beschikking. Hierdoor is een uitstekende voorbereiding op het gesprek mogelijk waardoor de conversie van afspraak naar opdracht significant stijgt.
Marketing leads opvolgen
Marketingleads proactief opvolgen leidt tot een hogere conversie en dus ook naar een beter omzetpotentieel.
✔ Opvolgen van Whitepapers
✔ Nabellen van Websitebezoekers
✔ Opvolgen van beursleads
✔ Opvolgen van Social Selling leads
Benieuwd naar een integrale marketing aanpak? Kies dan voor ons Marketing as a Service concept.
relevante inzichten
Doordat we de markt rechstreeks benaderen krijgen we ook rechstreeks feedback uit de markt. Dit levert relevante inzichten op voor onze klanten.
Op basis hiervan kunnen strategische besluiten worden genomen of worden heroverwogen. Periodiek rapporteren en bespreken wij de inzichten die we in de markt ontdekken.
En waarom we dat anders doen...
Telefonische acquisitie wordt vaak geassocieerd met bepaald gedrag…
Drammerig, opdringerig en ongeïnteresseerd. Het is ons een raadsel waarom dat zo gaat. Drammerige er doorheen gedrukte afspraken worden namelijk gewoon weer afgezegd. En vrijblijvende koffiedrinkafspraken, die zijn wel gezellig, maar veel omzetpotentie levert het over het algemeen niet op.
In onze ogen zouden afspraken inhoudelijk relevant moeten zijn. Want dat legt de basis voor een duurzame en wederzijds winstgevende relatie.
Onze klanten bevinden zich veelal in hoogwaardige dienstverlening. Je kunt dan denken aan Finance, HR, ICT, (Technische) Industrie en de Overheid.
waarom organisaties voor ons kiezen
Goed voorbereid op pad
Audiobestand van de gemaakte afspraak wordt beschikbaar gesteld
Belangrijke inzichten
Periodieke rapportages en status updates voor inzichten in de markt
Betrokkenheid
Vaste ervaren medewerkers op elk project met vast dienstverband
anticiperen & meedenken
Dedicated projectmanagement om scherp te kunnen bijsturen
Overview
Kennis van het samenvoegen van meerdere marketing kanalen
vertrouwen
Uitbesteden van new business met behoud van grip
De voordelen van telefonische acquisitie
✔ Je hebt direct contact met de juiste contactpersoon binnen de doelgroep
✔ Je komt er sneller achter wat er nu werkelijk speelt in een branche, markt of doelgroep
✔ Je creëert een eerste contactmoment zodat je ook specifiek het juiste opvolgmoment kunt bepalen. Je warmt dus een contactenlijst op.
✔ Indien structureel en consequent uitgevoerd is het nog steeds het marketingmiddel wat het meeste oplevert
Wie zijn beter in telefonische acquisitie? Mannen of vrouwen?
Wie is het beste in telefonische acquisitie? Een man of een vrouw?
Tijd om antwoord te geven op deze “listige” vraag… Wie zal het zijn?
Telefonische acquisitie heeft de toekomst en wordt steeds meer ingezet!
Telefonische Acquisitie lijkt bezig te zijn aan een enorme opmars. Steeds meer bedrijven kijken naar dit middel om aan nieuwe klanten te komen. Maar hoe komt het dat deze, in het verleden, veel vergruisde methode juist nu door professionele bedrijven in het vizier is...
Telefonische acquisitie verboden?
Er zijn steeds terugkomende geruchten dat per 25 mei 2018 telefonische acquisitie verboden is in het kader van de algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Het verbaast ons dat met name bedrijven die niet gespecialiseerd zijn in telefonische acquisitie hier veel...