Training telefonische acquisitie

 “We laten je ervaren dat je beter bent dan dat je dacht en dat telefonische acquisitie leuker is dan dat het leek...

 

 

Telefonische acquisitie, hoe mooi is dat!

Nou eigenlijk net zo mooi als het voornemen om eens te gaan hardlopen… Je weet diep van binnen dat het goed is. Maar je ziet ook wel wat hobbels. Het eraan beginnen is meestal het meest moeilijke. Maar als je dan eenmaal loopt en er steeds beter in wordt, dan geeft het voldoening. En blijkt achteraf zelfs dat het leuk is en dat je er beter in bent dan eerder gedacht… Hoe mooi is dat!

De training “telefonische acquisitie, hoe mooi is dat!” Is een unieke training voor iedereen die graag zelf proactief op zoek zou willen gaan naar nieuwe klanten door middel van telefonische acquisitie. De training is geschikt voor iedereen die zelf de hand wil hebben in het succesvol verkrijgen van nieuwe klanten.

N

Klassikaal en Online trainingen

N

Incompany maatwerk

N

Inspirerende masterclasses

Wat we anders doen...

De training “Telefonische acquisitie, hoe mooi is dat!” is ontwikkeld op basis van ruim 20 jaar sales- en marketingervaring en is puur bedoeld voor iedereen die graag zelf op niveau inhoudelijke relevante afspraken wil kunnen maken.

De aanpak is gebaseerd op de laatste psychologische en neurologische inzichten. In de training wordt daarom vaak stilgestaan bij “waarom” een bepaalde aanpak een bepaald effect heeft. Het is dus geen training met als kenmerk “doe de trainer maar na, dan komt het goed”. Juist het tegenovergestelde wordt bereikt met deze training, namelijk “dit past goed bij mij, dus ik ga straks vol vertrouwen aan de slag”.

waarom organisaties voor ons kiezen

Praktijkgericht

Dus herkenbaar en toepasbaar

Ervaren trainers

We staan zelf ook nog in de klei

Maatwerk of Quickfix

Op basis van wat echt nodig is

Wetenschap en psychologie

Het werkt omdat het gefundamenteerd is

gebaseerd op borging

Want dan ga je er ook echt wat mee doen

Vanuit passie

Want dat is de bron van succes

“Laten we samen onderzoeken in welke mate onze dienstverlening voor jouw onderneming in het bijzonder een extra rendement oplevert…”